Επιστροφές Προϊόντων

Οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντων γίνεται μόνο κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης ή αποστολήs e- mail στο [email protected]

1) Στην περίπτωση λάθους της εταιρείας μας.

Σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής

2) Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης και έχει προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών όπου μπορεί να επιστρέψει το προϊόν. Σε περίπτωση που η 14η ημέρα πέφτει σε Σάββατο, Κυριακή ή αργία, τότε η προθεσμία επιμηκύνεται έως την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το σχετικό αποδεικτικό συναλλαγής (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή Τιμολόγιο – Δελτίο Αποστολής).

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί (αφαίρεση προστατευτικής ζελατίνας) ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους. Επίσης επιστροφές/αλλαγές δεν γίνονται δεκτές για προϊόντα που δεν φέρουν ταινία ασφαλείας (lip gloss, mascara, lip liner, eye liner, βερνίκια νυχιών και γενικότερα είδη που έρχονται σε επαφή με το δέρμα για να χρησιμοποιηθούν) για λόγους υγιεινής και προστασίας της υγείας.

3) Στην περίπτωση κατά την οποία το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα και καλύπτεται από εγγύηση γίνεται αντικατάσταση σε συνεννόηση με την εταιρία του προϊόντος.

4) Αν παραλάβω το δέμα μου και τα προϊόντα που περιέχει είναι κατεστραμμένα ή χυμένα, ποια είναι η διαδικασία;

Η ROXILS GREECE θα αντικαστήσει το δέμα σας εφόσον μας αποστείλετε φωτογραφία-ες ( στο email μας [email protected]) με το δέμα σας που τα προϊόντα που έχετε επιλέξει εμφανίζονται κατεστραμμένα ή χυμένα. Επίσης θα μας αναφέρετε τα στοιχεία σας ( τηλ.επικοινωνίας, ονοματεπώνυμο και τον αριθμό της παραγγελίας σας ). Η διαδικασία θα πρέπει να γίνει σε 24 ώρες από την στιγμή που έχετε παραλάβει το δέμα σας από την μεταφορική.

Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι: ROXIS GREECE, Ερμού 13,  Θεσσαλονίκη, 54622

 

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων

Στο φυσικό μας κατάστημα
Μας φέρνετε το προϊόν στον χώρο μας και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με το ίδιο ή άλλο προϊόν της αρεσκείας σας ή με μετρήτα εφόσον πλήρουνται οι προδιαγραφές

 

Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει
– την επιστροφή του προϊόντος & αλλαγή του με ένα άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Σε αυτήν την περίπτωση, το κόστος αποστολής φτάνει στα 6€ καθώς χρεώνονται 3€ για την αποστολή του νέου δέματος και άλλα 3€ για την παραλαβή του παλιού και επιστροφή στην έδρα μας.

– αποζημίωση ίση με το κόστος των επιστρεφόμενων προϊόντων, η οποία θα ολοκληρωθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραληφθούν τα προϊόντα. Η επιστροφή θα γίνει με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη ή με μετρητά απο τα γραφεία μας.